10 feb. 2013

att ha haft lördag

gKillarna är snoriga och hostar..gnälliga och missnöjda med tillvaron.. Vi fick dem i alla fall att somna igår vanligt tid..sen satte vi oss för att titta på UMK. Vi hann titta en stund sen var Milton vaken igen..hostade och grät.. Gick runt med honom i en timme... Hann i alla fall se att Krista
gick vidare till Eurivision i Malmö. Heja Finland. Kanske ett av Finlands bästa bidrag?
 
Nåjaa... gav Milton en supp och vandrade en stund till. Sen runt halv 12 så somnade han. Sen gick resten av natten riktigt bra. Var vaken runt 4 och drack lite men då varken grät han eller var snorig..så det var ju bra.
 
Imorse satt de och lekte som vanligt i sängarna när jag skulle ta upp dem.
 
Skönt var det också att jag fick gå och lägga mig en stund till och kidsen va uppe med pappa björn. Nu har jag ätit min frukost och fått mitt kaffe så nu kan vi börja den här dagen.
 
Vad har ni för planer denna söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar