23 aug. 2012

torsdag

Idag har vi haft besök av ännu en arbetskamrat.. Den här hade dock med sig en liten söt krabat som snart fyller ett år. Vi har mumsat kvarg, pratat bebisar och jobb, smuttat på lite te och såklart kollat in Blingokollektionen ;)

Nu sover de minsta så sött och jag sitter med några skolpapper. Det är ju nu alltså Merkonom OCH Yrkesexamen för företagare jag går. Två utbildningar på tre år.... Men jag tar ingen stress över det här, utan jag betar av kurs efter kurs och om jag helt enkelt inte orkar så tar jag paus. Men det här ska nog gå bra!

Nu ska jag försöka va lite effektiv medans huset är tyst och lungt.

Ha en superdag alla!

Bjuder på en Blingo bild i brist på annat!

2 kommentarer:

  1. Berätta lite om din utbildning.. behöver du sitta på skolbänken osv.. :)

    SvaraRadera
  2. jag börjar med yrkesexamen fö företagar. Där gör jag alla arbeten om mitt företag...marknadsföring, moms osv. Efter ett år borde det vara klart, sen så kompleterar jag med de kurser som behövs för att kunna ta merkonom examen. Jag slipper väl i stort sett skolbänken helt..men praktik och slutarbete slipper jag ju inte undan förståss :)

    SvaraRadera