22 aug. 2012

slutrapport


Nu har jag alltså prövat.

Jag satte ju först då på plastsockorna i två timmar..lite obehagligt att ha fötterna i snorliknande plastpåsar men kändes inget alls i fötterna. Efteråt duschade jag bort det och sen väntade jag.. Efter 5 dagar så märkte jag plötsligt (hade glömt bort projektet då redan) att det fjällade hud från mina tår. Tårna var alltså först med att släppa sitt skin. Sen följande dag lossnade allt mitt under foten och sen började det lossna på hälen och under tårna..de ställen som har tjockt skin och oftast de värsta områden tog det nästan 14 dagar att ömsa allt skin. MEN nu är skinnet borta och mina fötter ÄR mjuka...överdriver väl lite om jag börjar kalla dem babyfötter men det var absolut värt att pröva. Mina hälar var som rakblad före men nu är dom faktist mjuka så nu tänkte jag försöka smörja så dom hålls så här..

video om hur det går till ser ni här,
och här köpte jag mitt.

Lycka till om ni prövar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar