9 jan. 2012

tur o retur..

..till vasa idag.. Hade kontrolltid på fm..läkarna trodde förra gången att jag redan skulle ha fått barn vid den här tiden..men icke! Allt såg bra ut..lill-killarna har nästan slutat växa så nästa vecka får dom komma ut..Den större väger nu 2,4 kg och den mindre 2,2 kg..så knappast så mycket större nästa vecka heller.. Även jag har slutat gå upp i vikt så det var ju ett bra resultat..haha..!

Efteråt tog P och jag en runda via Stenhaga.. köpte lite smått o gott bara för att det var UNDERBART att besöka en affär för mig som legat hemma.....nytt mascara och några nya lakan fick bl.a följa med hem..

Nu är vi äntligen hemma efter att ha laddat upp kylskåpet och hämtat E från dagis..hon såg lite konstig ut när jag var med i bilen idag..hon trodde nog att jag skulle lämna på sjukhuset som jag brukar..

1 kommentar: