4 jan. 2012

Grabbarna bus

många har frågat vad dom ska köpa åt lill-killarna sen när dom väl är hemma.. Och det har varit svårt att veta vad jag ska säga..men nu har jag suttit och funderat på några saker..men jag blir lika glad av att någon kommer med en bullapåse som en massa presenter.. men här e några saker vi saknar..

Egna handdukar åt dem i blått, dessa är tex. från Hobbyhall.

sängöverkast åt sängarna, gärna något med stjärnor isf.
(detta exempel är från Lexington)

Små pyjamas..har i större storlekar men inga små. De här är från H&M.

Påslakan..Vi har bara rosa och Hello Kitty från emma. Så dessa är vi i behov av.
Exemplet är från Lundmyr of sweden.

dessa badoljor som ska göra att barnen sover bättre skulle jag vilja ha åt dem.

Varsin "napphållare".


osv osv..Jag kan ju sitta o fantisera i evigheter..
Men en helt vanlig blöjpåse är precis lika tacksamt att få (misstänker en eller annan blöja kommer att gå åt)..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar