5 jan. 2012

Äntligen..

..har jag tagit mig till v.35...trodde inte det skulle gå så här långt när jag låg i Tammerfors redan i v.31..
Några saker som blir sagt om v.35 på nätet..
"Barnet har väldigt lite rörelseutrymme så det fyller ut nästan hela livmodern och tvillingar är ännu mer trångbodda."   Ja ,det kan jag tänka mig.

"Ditt barn är omkring 33 cm långt från huvud till stjärt och väger ca 2,6 kg. " Hur långa dom är har jag ingen aning om, men senast var vikten räknad till 2,1 kg och 2,3 kg.

"Det är inte ovanligt att modern får ont i ryggen eller bäckenet i det här stadiet." Haha, tack det har jag märkt..



Nu har P tagit med E till dagis för att hälsa på en stund..hon har ju varit ledig i 3 veckor och så har dom fått en ny dagistant..så dom åkte för ett litet besök..På måndag börjar hon tillbaka som vanligt igen.

Här är en riktig vinterbild tagen för ett år sedan..Då fanns det snö minsann...
E fick skidor till julklapp ifjol men hon var livrädd så det enda som användes var stavarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar