10 feb. 2013

att ta en ny vecka

Som jag sagt..det här har varit en orolig vecka och jag känner det i kropp och själ..INGET har varit som det ska.. Jag hoppas att ny vecka ska bli som vanligt nu när Emma är frisk och åker iväg till dagis imorgon och Milton har fått sin medicin... Hoppas Hoppas!  Idag fick vi även ett snabb besök av vännen som varit hem på snabb besök.. Med sig hade hon detta underbara

 
dethär brukade min mamma koka när vi var små..minns det som igår hur gott det var!!
Så imorgon blir det dehär med en klick grädde på...
 
Nu ska jag kramas en stund med mannen och njuta av lugnet i huset..för man vet aldrig hur länge det räcker...

2 kommentarer:

  1. Goott,har hede i skåpe ja å.har häim täide mandelbiskvien från Sverige å så e je hede reta:) ps.on je bra ti jiet tå man har spyase.

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag håll tummarna att alla barnen blir friska och ni får må bra igen, å nu ska ni mums nyponsoppa så e laddar in energiiii + vitaminer. Jag hämtar med mera soppa nästa gång jag kommer på besök ifall e tar slut... :P
    Friska Kramisar!!!!

    SvaraRadera