23 jan. 2013

att fixa till tvillingrummet

Pojkarna delar ju rum ännu.. det får de nog lov och göra några år. Men än så länge har vi mest använt detas rum till sovplats/förråd eftersom de aldrig är där förutom nattetid. Men idag har jag plockat och fixat så de även kan va i sitt rum o leka. Lade även in en fåtölj så jag kan sitta och sticka (eller något) medan de leker.. Visst hör ni väl att jag har en vision om hur våra dagar ser ut.. haha..

Nåja här får ni lite bilder. Ännu fattas mörkblåa hissgardiner med stjärnor istället för de randiga..











1 kommentar:

  1. Jag ser att ni varit fiffiga nog att köpa TVÅ av många leksaker. Bra sätt att undvika bråk.
    Jag körde den andra linjen, och har försökt lära dem att DELA och turas om, men det har nog förekommit (och förekommer än) mycket bitande och slagsmål pga att den ena jämt vill ha det den andra har ;) Så med facit i hand, inte så fiffigt jämt..

    SvaraRadera