24 nov. 2012

att ha saknat nätet..

Våran nätanslutning har krånglat senaste tiden..därmed dålig uppdatering.. Nåjaa.. ska uppdatera er lite.. Som sagt så var vi till Åbo på julklappsshopping.. Klapparna kan jag ju givetvis inte visa här men några andra inköp kan jag visa.

Några ljuslådor hittade jag till specialpris på Hong Kong
 
Några helt vanliga röda ljus från Ikea till min adventsljusstake. Siffrorna i keramik kommer från Kajsas Konst
 
Denna ljusslinga med snöflingor är en favorit redan. Den hittade jag på Lidl.
 
 
Det var några inköp... Sen köpte vi saker på ikea som gömmer sig i köksskåpen och nog inte intresserar er!
 
Igår kväll hade vi besök av dom här fina. Gav paket åt vännen som fyller år IDAG! Hipp Hipp Hurra för dig idag!!
 
Ikväll ska vi också till vänner och Emma bara väntar att få leka med W & E... Ska bli kul! Nu ska jag plocka upp lite medans killarna sover.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar