22 okt. 2012

att snabbspola helgen

hujj så fort det gick så var det plötsligt måndag igen. Vad har vi gjort över helgen då det varit så tyst?

På lördan var vi ju som sagt och fick punktering när vi kollade på bilar.. skulle någon ha erbjudit mig en bil för 70 000 när jag stod där i vägkanten skulle jag säkert ha köpt den direkt...

Sen när vi hade fått en ny ring, McDonaldslunch i magen och kommit hem tillbaka så fick vi besök av vännen. och hennes Mårten. Vi åt gott och drack lite vin. Superkväll!

Igår gjorde vi inget speciellt. Jag hade Blingo i ett supervackert hus på em. men annars en lugn dag. På kvällen fick vi besök av svägerskan med barn!

Idag har jag språkbadat hela dagen. Min småkusin Alexa från Amerika har varit här med mig o barnen hela dagen.. Emma blev lite sur då hon inte kunde prata med henne..Men det gick. Imorgon kommer hon igen och håller mig sällskap!

och på det får ni en bild från lördagskvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar