28 okt. 2012

att ha bildkavalkad

Idag har det minst sagt varit en livlig dag i huset. Vi har städat och pynjat på. Renbäddat sängar, bakat, haft gäster o.s.v. Men jag kan ju visa er..

Medan jag renbäddade alla sängar, höll barnen till i det här rummet.
Här sitter två gossar som precis vilat middag, därmed också fleecehalarna på ännu.
Vi har mumsat banan
 
Tränat tum- och pekfingergrepp
Tränat att hålla i flaskan
 
 
Fick fina bilder på storasyster.
 
Blev road när jag lade ut pojkarna och  insåg att både vi, vår familj och våra vänner gillar MB bilar..
 
Lekt ute x flera (taget genom fönstret)
Bakat toscakaka och haft kak-paus mitt i rumban och städningen
Fixat till några tavlor till barnens rum.
Dessa ramar/tavlor har vi fått av den här vännen!
Och ikväll har vi badat alla barnen.
 
 
Nu ska jag själv ta en varm dusch och sen koppla av i soffan tillsammans med Solsidan.
 
Hoppas ni andra också får en underbar söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar