1 aug. 2012

baby nummer 4

Nu har jag beställt hem en omgång av detta. Baby foot deep skin exfoliation.
Det är två plastsockor du lägger på dig som innehåller mirakelkrämen. Du har på dig dessa sockor två timmar, tar av dem och tvättar dina fötter. Inget händer före ca 5 dagar. Då börjar du tappa allt skin på fötterna och alla förhårdnader på hälar och tår följer med skinnet. Fram kommer en ny fin och underbart mjuk fot(sägs det, vi får ju se sen).
Så ska bli intressant att se hur fötterna blir...om vi får ett par babyfötter till i huset..ja vad trodde ni med rubriken..?!

3 kommentarer:

  1. Du e så fyndig du gumman med dina rubriker ;) jag börja nästan sök upp telf. för att ring dig vad som e på G...tiihii...
    Men du om detta funkar å du får babyfötter så måst jag oxå prova, mina fossingar ska absolut behöva få en förnying!

    SvaraRadera
  2. Ja ha hört om täij som ha prova å e lär ska funk jättebra.kvan ha et handla a?Vort nalete nyfiken åp ti test hede ja nu å.

    SvaraRadera
  3. www.terveysapila.fi/ shenn beställd jag mett, men finns åp eleven.se å :)

    SvaraRadera