24 apr. 2012

Lunchtips

Ett bra och nyttigt lunchtips till er..gjorde en stoooor skål förra veckan och räckte flera dagar åt oss alla..och går att variera i oändligheter..

kycklingsallad.. Jag hade i :
Grillad kyckling
sallad
körsbärstomater
gurka
rödlök
fetaost
avokadobitar(läggs i när du äter annars blir dom så fula)

Till gjorde jag grekisk yogurt blandat med vitlöksdipp och varm örtbatong..(hujjj va ja blir sugen nu då jag skriver om bröööd)...



Men nu ska jag mumsa lite ost och sen S O V A !!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har precis börjat med lchf själv. Hur många kilon är ditt mål?? Mitt är 15 o det känns sååå jäkla mkt :-(

    SvaraRadera
  2. hejsan!
    jag har 6 kilo som mål..men mest äter jag lchf för då mår jag som bäst! Titta in på min väns blogg som har gått ner 17 kg så kanske du får nån inspiration!
    http://linis.papper.fi/

    SvaraRadera