1 mars 2012

Natt mat

Sedan killarna var nyfödda har jag försökt synka deras tider..äter en så äter den andra.. På nätterna så vaknar oftast den ena, får mat och somnar om..sen väcker jag den andra... Men inatt så lät jag dem sova tills dom själv vaknade..det visade sig att milton vill ha mat var 3.dje timme medans Nico klarar av att sova 5 timmar mellan maten..så nu måste ju han få sova stackaren som blivit väckt i onödan...
Dagtid dock så vill dom alltid ha mat samtidigt..och det passar ju fint!

Nu har jag skickat iväg P efter två paket på posten..lite ändringar ska ske i köket..bilder kommer sen.

1 kommentar:

  1. Det där försökte jag också med, ett tag, men jag blev väckt hela tiden då tyckte jag..så återgick nog snabbt till att mata dem samtidigt.
    Men huvudsaken är ju att man hittar ett bra system som passar ens egen familj :)

    SvaraRadera