26 mars 2012

Motion

Oj skönt med ny vecka och nya tag..i helgen inmundigade man många godsaker så måste försöka hålla mig lite i skinnet till ny helg då det stundar 4-års kalas.

Lilla E är på dagis, sambon ute på jobb och jag sitter i tyst hus med en kaffekopp. Min vän susanne har precis åkt, vi har varit duktiga och varit ute på en hurtig promenad. Underbart att få prata medans man går..tiden flyger iväg och vips e man hemma igen.

Nu ska jag försöka spendera lite tid med dammsugaren före barnen vaknar och sen måste jag åka och hämta E från dagis och hämta det sista från affären till tårtorna.

Måste försöka ta mig i kragen och fotografera lill-killarna som nu börjat skratta så stort när dom ser bekanta ansikten..så gullit!

nåjaa...dammsugaren var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar