24 jan. 2012

Magcoach

Att man gått upp 24 kg under graviditeten är väl inte så farligt..att det dessutom försvann 13 kg på BB är ännu bättre..men att partykulan fortfarande finns kvar e ju inte så roligt, dock ett faktum. Att magen finns kvar bryr jag inte mig så mycket om men att få tillbaka rätt hållning och muskler i mage o rygg vore antagligen nödvändigt.. jag tycker inte man behöver anlita PT (som svenskarna gör) för att få tillbaka dem men jag måste medge jag är lite nyfiken på Olgas magcoaching via nätet. Att hon dessutom är tvillingmamma gör det lite mera intressant för mig...



2 kommentarer:

  1. Jag läser regelbundet henne sblogg, tycker att hon är megaduktig!
    Och plankan är en killer..
    Bara man sku göra den regelbundet.
    Själv har jag nog gått ner till samma storlek som innan, men magen borde man ännu jobba med.

    SvaraRadera
  2. Håller med Rockmom om plankan. Den körde jag regelbundet det första halvåret, men mera sällan efter det. Men det hjälpte nog bra.

    SvaraRadera