31 jan. 2012

Lata dagar..

Här har det inte hänt NÅGOT idag..jag & P har snurrat på här hemma... Jag har stickat ett sockpar åt twinsen..håller nu på med andra paret.

Jag bara väntar att vädret ska bli lite mildare så jag så småning om kan börja ha ut killarna lite.. Får inte ha ut dem så mycket före dom blir 3 kg.. Oj va roligt sen när man får börja gå ut och gå med vagnen..då ska det motioneras..jag som inte gjort ett dugg sen jag blev sjukskriven i augusti..min kondis är obefintlig!!

Det är dagar som dessa som gör att man saknar sommaren.. Här är jag & E i stockholm hos min faster i juni och firade min kusins examen. Det var sjukt varmt och då klagade man att det var för varmt..och nu är det för kallt. Man är aldrig nöjd!

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga sommar tjejer :)

    SvaraRadera
  2. Synd att vi inte bor precis vägg i vägg, då kunde vi gå ut å gå varje dag :)
    Skulle vara en syn det, med två tvillingvagnar på bredden!

    SvaraRadera