14 jan. 2012

Fortfarande här..

Nej,jag har inte åkt till förlossningen trots att jag inte uppdaterat..jag har bara försökt få till en förlossning men misslyckats..

Gårdagen var vi till vcs på kontroll..endast CTG kurva som skulle kollas..allt såg finemang ut och vi fick åka hem..Men istället tog vi en heldag på stan i hopp om att några skulle komma ut..men icke.. Sprang i trappor och affärer i typ 6 timmar..min rygg och mina fötter klagade men min mage mådde finemang...
Fick mycket köpt som tröst i alla fall..Nytt smink, kläder och en ring åt emma med Hello Kitty som hon önskat sig, sambon fick mycket nytt till garderoben..Även några saker till hemmet fick följa med hem..

Denna ljuvliga teddy-pläd fick äran att komma med hem..

och kudde som passar till fick också komma med.

Även många saker som gömmer sig i köksskåpen hittade vi..sånt som ingen ser men som verkligen behövs..Så nu har vi shoppat så vi ska klara oss några månader..antar det tar en tid innan man åker på shoppingdag sen när de små liven kommit..
Sen när vi kom hem for vi efter varsin pizza, knäppte på en film och parkerade oss på soffan (E sov hos farmor)


Idag har vi pysslat på med ett o annat..till H-H har vi hunnit..och nu har jag städat så min rygg är slut.
Men jag har ännu tänkt jag ska baka nån kaka att lägga i frysen...Måste ju passa på nu när jag kan röra på mig och inte behöver ligga stilla..

2 kommentarer: