30 jan. 2012

Aktiebörsen

Konstaterade precis med min sambo att jag inte har möjlighet att uppdatera bloggen så länge aktie börsen är öppen i finland (10-18.30) eftersom han sitter som klistrad framför datorn för att hålla koll på diverse aktier..(Nu har jag en stund då han hämtar lilla E från dagis) . Jag som däremot inte alls är intresserad av sånt vet inte ett skit av det han sitter och tittar på....

Jag har däremot suttit med kamerat idag och funderat..men jag är inte känd för att ha bra tålamod så jag har x antal ggr suckat och lagt bort det för att undvika att det flyger in till skogs...Det är ett sånt här kamera jag sitter med ifall det finns något som är mästare på kamera och funktioner...


Strax kommer lilla E hem från dagis och ikväll får vi gäster från Tjöck! Ska försöka ta några bilder då och se om jag får det att se något sånär bra ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar