16 dec. 2011

Njuter..

Jag sover gott i min säng, myser med dottern och springer i pyjamas... Jag njuter av att vara hemma.. Dessutom hade min mor varit hit med en stor godispåse tills jag anlände hem..

Taxiresan hem gick bra trots att jag låg på golvet i en gammal skåpbil i 3 timmar.. chaffören vet säkert inte hur det känns när han bromsar från 120 km/h till 0 på några sekunder..funderade ibland ifall jag skulle börja känna nån fot i halsen..trodde allvarligt att de skulle komma upp genom munnen..

När jag kom hem stod dottern i hallen och tittade på mig och visste inte riktigt hur hon skulle reagera.. Men efter en lång kram blev allt bra!

Nu försöker jag ta det lungt (så lungt som jag har tålamod till) så att jag får spendera julen hemma o inte på sjukhus... så vi hoppas allt går vägen nu..

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fått komma hem.
    Håller alla tummar jag har för att du får stanna hemma över jul!

    SvaraRadera
  2. ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera