8 dec. 2011

Julkalendern..

Nej det blev inget godis igår (orkade aldrig masa mig ur soffan) och suget finns fortfarande kvar så idag måste jag ta mig till affären och inhandla godsaker..

Jag har tidigare i höst sytt och gjort en egen julkalender åt E, en sån där man hänger ett paket för var dag.. Den här har hon uppskattat massor och det första hon säger varje morgon är "när ska vi öppna paketet".. Idag hade jag varit knepig (trodde jag) och paketerat in ett nagellack..Hon har länge önskat sig ett rosa och eftersom det bär av på julfest ikväll tyckte jag det passade i dagens paket..MEN att hon skulle öppna nagellacket själv och klotta ut lite på betonggolvet var något jag inte räknat med..
Men far i huset lyckades trolla bort det..

Som sagt så bär det av på julfest ikväll från Emmas dagis..Hon har kläder, far har kläder..men VAD ska denna valross klämma in sig i?!

1 kommentar:

  1. Du får kom till mig å äta godis :) Jag laga massor med julgodis i veckan så finns nog att mumsa på nu till JUL eller så länge de räcker... ;)

    SvaraRadera