28 dec. 2011

Effektiv dag

Jaa, jag som ska ha lugna dagar har idag varit "effektiv"..! Först då rdg, allt såg (lät) bra ut..värden bra osv.. Sen efter garn till pippitröjan (som är på gång efter x antal samtal till min mor), sen o hämta paket från h&m med skjorta o skor m.m, sen kurvade vi in via pizzerian och sambon "fixade" lunch..sen hem, vrääääka i sig maten o sen försvann jag i drömmarnas land nån timme med dottern...skönt!

Nu är det ju så att när jag kommer på något "pyssel" och börjar på så kan jag inte sluta..bra i vissa fall..men nu är det ju så att jag har konstig känsla nere i magen och jag är SÅÅ nära att få januari bebisar..så jag borde ligga stilla som en julskinka..men men...jag måste ju ha P att hänga mig upp o ner isf i taket så jag klarar nyåret..hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar